Nu ska här bli ändring minsann...


Jaa du kära blogg dess kära läsare, vad finns det att berätta om dagen?! Inte mycket har hänt faktiskt, jag jobbade lite lunch och hann under dagen bli besviken, ledsen och arg på min chef, eller ja hovmästarinnan, återigen då hon började ändra på schemat för denna och nästa vecka. Jag blir helt knäpp på det! Snart blir det snack med personalchefen och sedan fackpamparna om det inte blir någon ändring.

Dagens glada nyheter:

# Jag gick tillbaka till H&M med koftan jag köpte häromdagen eftersom den ena knappen ramlat av när jag provat den där hemma. Killen i kassan frågade om jag kunde sy i knappen själv och gav mig en hundralapp tillbaka som plåster på såret. Jag jublade.. ;-)

# Imorgon är det jag som ringer till Friskvågen (ett av stadens gym) och gör en anmälan då jag och min frisörska har kommit överens om att vi ska börja träna ihop. Seriöst värre. Men skönt att faktiskt ha någon att träna ihop med, så blir man lite mer peppad. Och skönt att umgås med någon utanför arbetet! Det ska bli underbart att börja träna igen, jag vet att det gör susen för mig och att jag mår mycket bättre av det. Det är även nödvändigt inför nästa hösts ansökan till polishögskolan.

# Pappan har hittat en passande bil till mig som ska provköras på onsdagmorgon. Kan bli tämligen intressant.


Annat som kan tilläggas är att jag mår illa efter allt godis jag har krängt i mig ikväll från påsen som inhandlades igår. Bjöd ändå bort halva godispåsen på jobbet igår till oss tappra människor som jobbade kvällen. Det sista i skålen gav jag till en mycket intressant nattarbetare.. ;-)

Tjipp!

image21

Time to shape up!

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0