Let's talk about nothing


Det spritter nästan. Jo faktiskt. Det var så längesen jag kände den känslan att jag nästan inte minns hur den kändes senast. Men jo, det spritter nog allt lite i kroppen när jag tänker på morgondagen. Jag längtar! Imorgon är dagen då jag och den kära Tinan äntligen ska åka ner till Helsingborg och spana in Martin Stenmark. Tror det kommer bli en riktigt lyckad dag, först ett besök på Väla, sen fördinkar och sånt där..
Om jag bara kunde få tummen ur och sätta igång att packa någongång! Outfiten för kvällen är klar, men ändå tar det emot något fruktansvärt att packa ner allt. Jag har skjutit på det sedan kl 20.00 ungefär..

Idag har jag varit trött. Kanske kan bero på enbart 4 timmars sömn inatt. Jobb sent igår plus att jag var dum nog att stanna kvar och prata med den där intressante varelsen som jobbade natten. I en hel timme! Jag visste ju att jag började jobba tidigt i morse. Nåväl. Jag får skylla mig själv. Det var ju ett trevligt samtal i alla fall.

Idag kom sjalen! Den underbara sjalen! Jag är helt såld. Den är så fin. Trots att färgerna inte vara exakta med dem på bilden. Sjalen är så mycket jag. Visst?!

Den blir perfekt till skinnjackan.


Nä, nu måste det packas och sen måste det sovas. Dagen är lång imorgon.


 

image23

My baby


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0