En fyndig rubrik var det ja...


Idag har jag varit ledig. Det har jag firat med att shoppa massor med nya kläder. Det blir man glad av. Imorgon blir en ny ledig dag då jag ska börja med att gå till frisören. Det ska visst tränas minst två gånger innan provet. Sen ska Carolinan firas på sin födelsedag på kvällen. Så då är det restaurang som gäller. Blir nog fint. Ny dag med nya möjligheter!


  

Födelsedagspresenter; Vad tycks om det nya möblemanget?


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Tjusigt tjusigt! :)

2007-10-03 @ 23:17:23
Postat av: Bloggförestånadrinnan

Tack tack! *stoltare än någonsin* =)

2007-10-03 @ 23:35:52
Postat av: Martina

Blev ju superfint med det nya bordet :)

2007-10-04 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0