The long day is soon over..

Helgen är snart över för denna gången. And Im loving the fact that I'm back at work tomorrow night.. NOT! Eller jo, jag ska inte ljuga, lite längtar jag faktiskt till jobbet imorgon. Varför?! Jo för att en viss J jobbar natten. Men det är enbart därför. Annars hade jag hellre stannat hemma. Får nog ta och påminna om att jag har J's scarf/halsduk sen i fredags. Egentligen tycker jag att jag kan få behålla den.

Nu är jag lockig. På riktigt. Det var en lång dag. Men värt det. Lätt.
Jag tror att jag kommer att trivas med mina lockar länge länge länge. Men jag luktar permanentvätska. Och jag får inte tvätta håret på minst två dagar.
Frisörskan fick MVG på bedömningen av mig. Happy days!

I fredags var det den där efterlängtade After Worken. Äntligen fick jag träffa J utanför jobbet. Dock med lite för många andra runt omkring oss. Men vi hängde ihop bra tills han avlägsnade sig till mormors kalas. Men jisses, vilken klädstil. Hot Hot hot! Riktigt bra. And I've still got the scarf.. ;-)
Kan dock inte reta honom för att vara en kostymnisse (vilken han ser ut som på jobbet) längre.

Igår var det hårt. Jobb jobb jobb. En av de bästa hade 25-års fest som jag inte fick gå på. Jag har fortfarande dåligt samvete. But what to do när jobbet kallar och ingen undanflykt fungerar?! Hoppas dock att det var en lyckad fest och att jag får vara med gänget och kalasa snart!

Dags att vila ögonen och nya lockarna.

image45 image46 image47image48

Jag vill också se ut såhär när jag är 36...


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: vanessa

RE: Ja, tack så hemskt mycket. Ger dig mitt ord på att mitt hår i väldigt dåligt skick just nu! En solklar snyfthistoria!!

2007-11-12 @ 13:21:47
URL: http://assenav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0