Just Chillin'...


Har haft yttlerigare en ledig dag. Välbehövligt. Jag har verkligen hunnit pusta ut och vilat upp mig inför den kommande helgen.

210 timmar jobbade jag i oktober månad. Plus 14 timmar till på mitt extrajobb. 224 timmar. Jag blir faktiskt lite trött när jag tänker på det. Blir fint när lönen dyker upp på kontot. Är pank nu sen bilköpet, inbetalningen av vägskatten och försäkrningen.

Idag har jag promenerat, spanat på snygg målare, lämnat tillbaka kjol på Gina Tricot (impulsköp som inte var bra), handlat och lagat lasagne. Lagom ansträngande. Imorn blir det värre. Kommer börja morgonen med löpning på gymmet och sen ett pump-pass. Sen styr jag kosan mot föräldrahemmet där pappan ska fixa med bilen åt mig. Sen väntar jobb. Jobb, Jobb och Jobb! Hela helgen i princip. Jag fasar

 Får äntligen träffa J imornkväll. It's been a while now.. Borde vara dags för honom att bjuda på den där latten snart tycker jag.. Yes I won the bet - INDEED! ;-)

image33

Nu ska jag unna mig en god drink (4 veckor sen jag drack alkohol - unbelievable!) och njuta lite innan denna kvällen är slut.

Time for an awsome shake!

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0