Laddar upp för en super-helg!


What's happened sen sist?! Ptja ni.. Mycket jobb, långa samtal (de bästa) med J, stött på desperata killar med desperata raggningsförsök, haft långa fikor med nötlatte med den bästa fika-kompanjonen ever.. Hunnit dricka två glas Pinot Gris har jag också gjort. Riktigt gott. Och välbehövligt?

Känner mig förväntansfull, positiv och en gnutta nervös inför de kommande aktiviteterna i helgen. Imorgon blir det Göteborg för hela slanten. Fest hos Lina, och på söndag blir det fika med Mr. Daniel. Spännande! Helt sjukt hur längesen det var jag träffade er! Skrämmande. Blir nog även lite Liseberg på söndagkväll med jobbarkompisar som kommer upp.
Ska bli skönt att komma bort från sitt gråa vardagsliv lite granna.

Idag har jag köpt nya stövlar och en ny väska. Jag beundrar mina köp massor. Bilder kanske kommer senare. Vi får se hur ambitiös jag är idag. Nu dags för lite skön musik, packning och en kopp te så småningom.

Get Ready Göteborg - Here I come! Wiihooo!

Adios!


image66

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0