Emptiness/Loneliness

Idag har inte varit någon bra dag. Den har varit tung. Till och med träningen på gymmet var tung. Den var en enda lång och skakig uppförsbacke. Alla de där tankarna jag går runt och bär med mig alltid och överallt kokade över. Det gick inte att stänga inne det idag. 

Jag önskar att jag kunde må bättre. Men det är den där jävla självkänslan. Det är det enda det handlar om. Jag vet det. Jag hatar känslan av att jag är den fulaste människan. Det känns som att ingenting går min väg. Ingenting. Varför kan man inte bara få lyckas någon endaste gång?! Och de där jävla killarna, varför finns det ingen sån för mig?! Erbjudanden om sex hit och dit.. Det gör mig olyckligare än olyckligast. Jag går snart sönder inombords. Varför finns det ingen riktigt kille? Är jag för ful för att få en riktigt pojkvän igen?

Imorgon ska jag försöka köpa en herrans massa julklappar. Jag vill bli klar. Så slipper man den stressen. Hoppas att det blir en bättre dag imorgon. Dags att filosofera vidare i ensamheten. Jag är så trött på att känna mig ensam! Jag håller nog på att bli galen.


 

image72

Wanna be mine?


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

tsss, den katten var ju faktiskt riktigt söt - en Alicia katt! Den lille borde bli din!

Du ska se att en dag så faller alla bitar på plats och livet blir lugnt och rofyllt...det ska nog vara lite knöggligt ibland... Efter regn kommer solsken...

Kram!

2007-12-11 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0